Milionowy pasażer 2013 roku na pokładzie Sindbada

Czerwony dywan, fajerwerki i szampan. Tak powitaliśmy milionowego pasażera roku 2013, który wsiadł na pokład naszego autokaru dokładnie 29 listopada.

To już drugi rok z rzędu, kiedy udało nam się przewieźć ponad milion pasażerów w ciągu jednego roku. W 2012 rekordowy przejazd odbył się 8 grudnia. W tym roku udało nam się osiągnąć okrągłą liczbę miliona pasażerów nieco wcześniej, bow

iem już pod koniec listopada. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych pasażerów kilka niespodzianek.

 

Zaczęło się już na gliwickim dworcu, gdzie spośród osób podróżujących naszymi autokarami wyłoniliśmy 24 osoby, które miały okazję odbyć przejazd naszym wyjątkowym autokarem. To jedyny w Polsce autokar  o konferencyjnym układzie siedzeń, kompleksowo wyposażonej kuchni, dwustrefowej klimatyzacji, sieci WiFi oraz  z najlepszymi systemami bezpieczeństwa ABS, ASR, ESP.  Spośród osób, które znalazły się w naszym specjalnym autokarze wylosowaliśmy milionowego klienta. Okazał się nim Pan Ireneusz, który podróżował z Krosna do Dusseldorfu. To jego trzecia podróż z Sindbadem, a do skorzystania z naszych usług Pana Ireneusza namówił kolega. Nagrodzeni zostali także pasażerowie o numerze 999 999 oraz 1 000 001 – Pan Klaudiusz, jadący z Tarnowa do Essen, oraz Pani Małgorzata, która już od 20 lat podróżuje z Sindbadem. Trzej szczęśliwi pasażerowie otrzymali upominki w postaci gadżetów firmowych oraz promesy na bezpłatny przejazd liniami Sindbad. Oprócz tego wszyscy pasażerowie znajdujący się na pokładzie autokaru otrzymali możliwość wypełnienia wniosku o Kartę Stałego Klienta. Osoby, które już były w gronie naszych stałych klientów otrzymali z kolei wnioski o przyznanie złotej

karty dla pasażerów VIP. 

 

Osoby podróżujące pozostałymi autokarami zmierzającymi na przystanek w Opolu, mieście w którym znajduje się główna siedziba firmy Sindbad, wzięli udział w losowaniu upominków od firmy. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkową atmosferę tego dnia, wszyscy pasażerowie wyjeżdżający tego dnia z Opola mogli wznieść toast symboliczną lampką szampana.

 

Chcielibyśmy skorzystać z okazji i podziękować wszystkim naszym klientom za obdarzenie nas zaufaniem i skorzystanie z usług Platformy Sindbad.