Milionowy Pasażer Sindbada w 2015 roku

Z przyjemnością informujemy, że w dniu dzisiejszym, tj. 20 listopada podróżował naszym autokarem „Milionowy Pasażer 2015 roku”! To już czwarty raz z rzędu, kiedy firmie Sindbad udało się przewieźć ponad milion podróżnych w ciągu jednego roku kalendarzowego. Od początku działalności przewozowej z usług Sindbada skorzystało już łącznie ponad 9 milionów osób.
 

 

To bardzo ważne wydarzenie w życiu naszej firmy, dlatego zawsze staramy się celebrować ten wyjątkowy dzień. Teraz również przygotowaliśmy dla naszych klientów szereg niespodzianek, tak by przewiezienie Milionowego Pasażera było świętem nie tylko dla nas, ale także miłym wspomnieniem dla osób podróżujących tego dnia z Platformą Sindbad.

Nasza niespodzianka rozpoczęła się już w autokarach dojeżdżających do naszego głównego portu przesiadkowego w Gliwicach. Tego dnia spośród wielu autokarów wyjeżdżających z Polski wytypowaliśmy jeden autokar, którym podróżował szczęśliwy pasażer. Numer autokaru - 83 - nasi podróżni poznali dopiero na gliwickim przystanku, a wszyscy pasażerowie pozostałych autokarów „na osłodę” częstowani byli z tej okazji lampką szampana.

 

Wybrany autokar udał się prosto do Opola, gdzie zatrzymał się przy budynku głównej siedziby firmy Sindbad. To właśnie w tym miejscu przygotowaliśmy kilka atrakcji dla naszych klientów. Najważniejszą z nich było losowanie milionowego pasażera. Okazała się nim Pani Maria Slawik, która podróżowała tego dnia z Zabrza do Hagen. Za granicą mieszka już od 36 lat i jak wspomina, kiedyś podróżowała do Polski bardzo często, obecnie ze względu na wiek ogranicza podróże do kilku razy w roku. Odbierając nagrodę w postaci bezpłatnego dwustronnego biletu autokarowego Sindbad, upominków firmowych i Złotej Karty Stałego Klienta Sindbad VIP Club, Pani Maria miała łzy w oczach. Tradycyjnie wyłoniliśmy także klientów nr 999.999 oraz 1.000.001. Zostały nimi Pani Teresa Motylińska oraz Lidia Tomiczek. Pani Teresa regularnie podróżuje autokarami Sindbad już od pięciu lat, należy nawet do grona posiadaczy Złotej Karty. Z kolei Pani Lidia korzysta z naszych usług przewozowych by odwiedzać rodzinę – tego dnia podróżowała do Wuppertalu. Pasażerki wygrały bezpłatne bilety jednostronne i firmowe upominki. Wszyscy pasażerowie szczęśliwego autokaru otrzymali od nas firmowe upominki, rozlosowane zostały także Karty Stałego Klienta.

 

Oprócz losowania, klienci mieli okazję zwiedzić nasz biurowiec i zobaczyć jak funkcjonuje dział infolinii, z którym pasażerowie często nawiązują kontakt. To była świetna okazja by poznać naszą firmę od wewnątrz. Przed wyjazdem w dalszą drogę zaprosiliśmy naszych gości na poczęstunek i „sindbadowe grillowanie”. Z uwagi na panującą na zewnątrz dosyć niską temperaturę, na rozgrzanie serwowaliśmy grzane wino. Po posiłku nasi wybrańcy wrócili do autokaru, by kontynuować swoją podróż. Mimo tej „nadprogramowej przerwy” w Opolu, autokar dotarł do wszystkich miejscowości w Niemczech zgodnie z rozkładem jazdy, a nawet nieco przed czasem.
 

Dziękujemy wszystkim naszym pasażerom, pracownikom i biurom podróży współpracującym z naszą firmą, bez Was z pewnością nie byłoby dzisiejszej uroczystości.

 

Klip filmowy z wydarzenia dostępny pod tym LINKIEM