Centra przesiadkowe Sindbad

Zmiana autokaru w Sindbadzie - przewodnik po Portach Opole i Świecko

Podróż autokarem Sindbad może obejmować zmianę autokaru w jednym z naszych głównych punktów koordynacyjnych. Proces ten jest w pełni zorganizowany, nadzorowany przez doświadczoną obsługę i przebiega w komfortowych warunkach.

Dwa najważniejsze punkty zmiany autokaru to: Port Opole Port Świecko

Zawsze dążymy do tego, aby Twoja podróż była bezpieczna i przyjemna. I chociaż zdarza się, że podczas przejazdu konieczna jest zmiana autokaru na inny, robimy wszystko, aby odbyło się to sprawnie i w komfortowych warunkach. Jeśli podczas Twojej podróży zaplanowana będzie zmiana autokaru, nie obawiaj się, autokar docelowy ma obowiązek poczekać na wszystkich pasażerów dojeżdżających do centrum przesiadkowego, a w autokarze docelowym będzie czekało na Ciebie wolne miejsce. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj załogę autokaru lub skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem +48 77 443 44 44.

Firma Sindbad realizuje połączenia między 220 miastami w Polsce, a ponad 420 miastami w Europie. Dlatego uruchomiliśmy w Polsce 2 centra zmiany autokarów, aby by tak duża oferta przewozowa mogła być realizowana. Pasażerowie dzięki temu w prosty i elastyczny sposób mogą realizować połączenia międzynarodowe.

Przy rozpoczęciu podróży przekazywana jest karta pokładowa z informacjami o:

  • numerze autokaru początkowego,
  • miejscu docelowym,
  • numerze i godzinie zmiany autokaru,
  • numerze autokaru docelowego i stanowiska,
  • numerze biletu lub rezerwacji,
  • liczbie nadanych bagaży.

Do bagażu rejestrowanego dołączany jest pasek bagażowy z danymi i numerem stanowiska docelowego.

Autokary oznakowane są indywidualnym numerem widocznym z przodu, z tyłu i nad wejściem. Po nadaniu bagażu obsługa przydziela miejsce w autokarze docelowym.

Port Opole

Port Opole to międzynarodowy dworzec autobusowy Sindbad i główny punkt koordynacyjny w południowej Polsce. Jego otwarcie w 2018 roku pozwoliło usprawnić proces zmiany autokaru, a nowoczesna infrastruktura zapewnia wygodę podróżnych.

Plac dworcowy ma blisko 2 hektary i w centralnej części znajduje się zadaszona wiata z rozmieszczonymi stanowiskami dla 36 autokarów:

  • po prawej stronie - od A1 do U1
  • po lewej stronie - od A2 do U2

Dzięki bezpłatnym wózkom bagażowym łatwo przetransportować bagaż między autokarami. W przypadku trudności z odnalezieniem stanowiska można skorzystać z pomocy obsługi dworca w odblaskowych kamizelkach.

W centralnym miejscu, między stanowiskami A1 i A2, znajduje się dwustronna tablica elektroniczna z planowaną godziną odjazdu autokarów.

Na terenie portu Opole dostępne są:

  • Punkt informacyjny, w którym uzyskasz wszystkie niezbędne informacje,
  • Poczekalnia znajdująca się w budynku dworca,
  • Parking dla około 80 samochodów,
  • Toalety (opłata 2 zł lub 0,50 EUR, płatność kartą lub monetami),
  • Automaty z przekąskami,
  • Punkt gastronomiczny z kanapkami, wypiekami, napojami, kawą i herbatą.

Port Świecko

Port Świecko to główny punkt koordynacyjny dla podróży z północnej i centralnej Polski do krajów Europy Zachodniej, takich jak Niemcy, Francja, Holandia, Belgia, Luksemburg, Włochy, Szwajcaria, Austria, Dania, Szwecja, Norwegia i Wielka Brytania.

Port Świecko ma zadaszoną, oświetloną wiatę z rozmieszczonymi stanowiskami:

  • numery 1-9
  • po przeciwnej stronie numery 10-17

Na terenie portu Świecko znajdują się:

  • Sklep spożywczy (Carrefour Express),
  • Kantor wymiany walut,
  • toalety (opłata 2 zł lub 0,50 EUR, płatność kartą lub monetami),
  • punkty gastronomiczne z ciepłymi posiłkami, kanapkami, napojami, kawą i herbatą.

Niezależnie, czy jesteś pasażerem z północy czy południa, jedziesz z Gdańska czy Krakowa zapewniamy, że ewentualna zmiana autokaru w w/w centrach jest bezproblemowa. Dostaniesz informację od załogi o numerze autokaru, do którego należy się udać oraz masz czas, aby chwilę odpocząć przed dalszą podróżą lub zrobić zakupy. Wszystkie autokary są oznaczone według tego samego schematu, a w przypadku pytań zawsze udzielimy odpowiedzi i pomożemy.

Centra przesiadkowe Sindbad - FAQ

To element podróży, w którym kontynuuje się trasę innym autokarem. Proces jest w pełni zorganizowany i nadzorowany przez obsługę.

Autokar docelowy zawsze czeka na pasażerów i ma przygotowane miejsca.

Jeśli w planie podróży znajduje się zmiana autokaru, nie trzeba się obawiać – autokar docelowy ma obowiązek poczekać na wszystkich pasażerów dojeżdżających do centrum przesiadkowego. W nowym autokarze zawsze czeka przygotowane miejsce. W razie pytań można zwrócić się do załogi lub skontaktować z Infolinią Sindbad pod numerem +48 77 443 44 44 (czynna codziennie w godz. 8:00–22:00, opłata wg taryfy operatora).

Najczęściej w Porcie Opole lub Porcie Świecko – w zależności od trasy podróży.

Imię i nazwisko, miasto początkowe, numer autokaru początkowego, miejsce docelowe, miejsce i godzina zmiany autokaru, numer autokaru docelowego, numer stanowiska, numer biletu lub rezerwacji, liczba nadanych bagaży.

Bagaż odbierany jest od kierowcy autokaru początkowego i przekazywany do autokaru docelowego. Każdy bagaż posiada pasek bagażowy z danymi podróżnego.

Numer autokaru i stanowiska znajduje się na karcie pokładowej oraz pasku bagażowym. Stanowiska są wyraźnie oznaczone, a obsługa zawsze służy pomocą.

Tak, zmiana autokaru połączona jest z przerwą, w trakcie której można skorzystać z toalety, zrobić zakupy lub zjeść posiłek.

Wystarczy podejść do obsługi autokaru lub pracowników portu – wskażą właściwe miejsce.

Sind-Bot

Chatbot jest dostępny po załadowaniu strony.